Mgharba Community

Mar7aba!, je bent nog niet ingelogd, Nog geen lid??
Registreer je en krijg toegang tot het leukste!Smile

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Mgharba Community

Mar7aba!, je bent nog niet ingelogd, Nog geen lid??
Registreer je en krijg toegang tot het leukste!Smile

Mgharba Community

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Mgharba Community

Virtual Community's


3 plaatsers

    1 ding wat ik niet begrijp en nooit begrepen heb...

    dange_rous
    dange_rous
    Moderator
    Moderator


    Aantal berichten : 370
    Registratiedatum : 20-10-12
    Woonplaats : alhoceima

    1 ding wat ik niet begrijp en nooit begrepen heb... Empty 1 ding wat ik niet begrijp en nooit begrepen heb...

    Bericht van dange_rous do nov 22, 2012 9:30 pm

    Hoe vrouwen een string kunnen dragen keer op keer als k in een winkel loop en een string zie vraag ik me dat af..

    Gwn touwtjes om je kont en vagina das toch niet normaal snijdt dat niet? Serieuze vraag!! Geen grappen dat zit toch voor geen meter!!
    avatar
    Bix
    forumlid
    forumlid


    Aantal berichten : 104
    Registratiedatum : 21-10-12
    Woonplaats : Nederland

    1 ding wat ik niet begrijp en nooit begrepen heb... Empty Re: 1 ding wat ik niet begrijp en nooit begrepen heb...

    Bericht van Bix za nov 24, 2012 4:50 am

    dange_rous schreef:Hoe vrouwen een string kunnen dragen keer op keer als k in een winkel loop en een string zie vraag ik me dat af..

    Gwn touwtjes om je kont en vagina das toch niet normaal snijdt dat niet? Serieuze vraag!! Geen grappen dat zit toch voor geen meter!!

    begrijpelijk dat niet je hier antwoord geeft. zo formuleer je het niet. als je nou met vrouwelijk geslacht komt zou iedereen reageren
    Marokkaanse~
    Marokkaanse~
    Nieuwelid
    Nieuwelid


    Stier Varken
    Aantal berichten : 41
    Registratiedatum : 22-10-12
    Leeftijd : 29

    1 ding wat ik niet begrijp en nooit begrepen heb... Empty Re: 1 ding wat ik niet begrijp en nooit begrepen heb...

    Bericht van Marokkaanse~ za nov 24, 2012 8:42 am

    Uhhh.. Ik zou niet weten..

    Gesponsorde inhoud


    1 ding wat ik niet begrijp en nooit begrepen heb... Empty Re: 1 ding wat ik niet begrijp en nooit begrepen heb...

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 10:03 am